Welkom bij het Portaal Planning & Interne Coördinatie

We hebben dit nieuwe Ticketsysteem opgezet om de communicatie binnen onze organisatie te verbeteren. Hier kunnen leden van onze doelgroep tickets aanmaken voor diverse doeleinden.

Door het toenemende aantal e-mails en berichten via verschillende kanalen, was het voor ons steeds lastiger om alle verzoeken op tijd te beantwoorden. Dit resulteerde soms in gemiste berichten, wat uiteraard niet de bedoeling is. Om dit te voorkomen, hebben we dit portaal gelanceerd.

Daarnaast is ons team de afgelopen tijd uitgebreid en werken er nu meer mensen met ons samen. Het wordt dan ook steeds belangrijker om elkaar goed op de hoogte te houden van wat er intern gepland staat en welke activiteiten er in de agenda staan.

Met dit portaal kun je eenvoudig een ticket aanmaken voor bijvoorbeeld het doorgeven van een tip, het bespreken van de bus of het aanmelden voor een programma. Zodra je een ticket hebt aangemaakt, ontvangen wij een melding en kunnen we het ticket toewijzen aan de juiste persoon. Je kunt de voortgang van je ticket eenvoudig volgen, en intern kunnen meerdere teamleden het proces meevolgen.

Het systeem is eenvoudig in gebruik: vul het formulier in, beantwoord eventuele vervolgvragen en het vervolg gaat automatisch. Zo zorgen we samen voor een efficiëntere en snellere afhandeling van alle verzoeken!